iRobots [PET OWNER OFFICIAL PROMISE]
- Danmark service.witt.dk/service/da/
- Sverige service.witt.dk/service/se/
- Finland service.witt.dk/service/fi/
- Norge service.witt.dk/service/nb/
- Island Kontakta butiken, där roboten är inköpt
- Færøerne Kontakta butiken, där roboten är inköpt
När du kontaktar iRobot, ber vi dig att ange serienummer samt ladda upp bilder av den smutsiga roboten och originalinköpsbevis från iRobot eller en auktoriserad iRobot-återförsäljare, som visar inköpsdatum samt övriga detaljer om produkten. Witts kundtjänst kommer att ge dig råd om processen för att göra detta anspråk. Alla anspråk enligt detta löfte är villkorat av, att du ger oss besked om händelsen inom rimlig tid efter, att det kommit till din kännedom och senast innan löftesperiodens utgång. Om ett anspråk tas emot inom löftesperioden och det visar sig att produkten inte har uppfyllt detta löfte, måste vi efter eget val: (a) byta ut produkten mot en produkt; som är ny, eller tillverkad av nya eller användbara delar som kan repareras, eller som är funktionellt motsvarande i förhållande till originalprodukten, eller (b) ersätta produkten med en produkt som är en ny och uppgraderad modell med en liknande eller uppgraderad funktion; till originalprodukten. En ersättningsprodukt är din enda lösning enligt detta löfte. I den utsträckning det är tillåtet enligt tillämplig lag kommer garantiperioden inte att förlängas eller förnyas eller påverkas på annat sätt på grund av efterföljande utbyte, vidareförsäljning, reparation eller utbyte av produkten. Ersättningsprodukter som tas emot som ett resultat av ett anspråk enligt detta löfte inom löftesperioden kommer dock att ha rätt till löftet under återstoden av den ursprungliga löftesperioden eller i nittio (90) dagar från datumet för utbytet, beroende på vilket som är längst. Ersättningsprodukter kommer att returneras till dig så fort som möjligt. Alla delar av produkten som vi ersätter, förblir vår egendom.