Produkter
nytt

s Series

Från kr 16.499,00

i Series

Från kr 11.199,00

900 Series

Från kr 9.499,99

e Series

Från kr 6.999,00

600 Series

Från kr 2.499,99

nytt

m Series

Från kr 7.999,00

200 Series

Från kr 2.499,99

300 Series

Från kr 3.899,99

Returer


Endast returer från iRobot onlinebutik


Alla produkter måste returneras i bra skick, i originalkartonger (om möjligt) och med alla tillbehör för att säkerställa en full kredit.


Nedan ser du de steg du måste vidta för att returnera en produkt:

  1. Ring 1 800 727 9077 för att få anvisningar för returer.
  2. Packa produkten på ett säkert sätt i originalförpackningen om möjligt.
  3. Bifoga den nedre delen av originalföljesedeln med produkten. Se till att spara den övre delen av följesedeln som referens. Om du inte kan skicka följesedeln skickar du ordernummer, fakturanamn och adress med produkten.
  4. Alla sändningskostnader för returer måste betalas i förväg. Vi kan inte acceptera postförskott.
  5. För att skydda dig rekommenderar vi att du använder UPS eller ett försäkrat paket för returen.
  6. Behåll returens spårningsnummer från paketet du returnerar för att se till att paketet returneras till lagret.
  7. Du får en återbetalning i samma form av betalning som ursprungligen användes för köpet inom 30 dagar från att vi har mottagit din returnerade produkt. Fraktkostnader återbetalas inte.

Returregler och begränsningar

  • Alla produkter måste returneras i bra skick, i originalkartonger (om möjligt) och med alla tillbehör för att säkerställa en full kredit.
  • Du måste bifoga returformuläret eller den nedre delen av originalföljesedeln. Se till att spara kopior som referens.
  • Kostnader för presentomslagning eller andra avgifter är icke-återbetalbara.
  • Vi godkänner inte postförskott eller tredje parts fakturering för returnerade varor.
  • I händelse av leveransskador kontaktar du transportföretaget eller vår kundtjänstavdelning på 1 800 727 9077.
  • Du får en återbetalning i samma form av betalning som ursprungligen användes för köpet inom 30 dagar från att vi har mottagit din returnerade produkt. Fraktkostnader återbetalas inte.

Skadad eller felaktig produkt

  • Om du har fått en skadad eller felaktig produkt kontaktar du en kundtjänstrepresentant inom 30 dagar efter leverans på 1 800 727 9077. Ge representanten ditt ordernummer, produktnummer och spårningsnummer från det ursprungliga e-postmeddelandet med bekräftelse. Representanten behöver också din e-postadress och ditt telefonnummer.
  • iRobot.com kommer att göra vad vi kan för att hjälpa dig med din retur. Om du inte kontaktar kundtjänst är du ansvarig för alla leveranskostnader för returen.
  • Om kartongen har stora skador kontaktar du en kundtjänstrepresentant omedelbart på 1 800 727 9077. Ha ditt ordernummer tillgängligt när du kontaktar kundtjänstrepresentanten.

Garantier

  • Begränsad garanti för iRobot-robotdammsugaren
    iRobot tror på och står för alla våra produkter. Det är därför vi erbjuder en nöjdhetsgaranti på 30 dagar på alla robotar som köps från vår webbutik. Du får pengarna tillbaka om du inte är nöjd. Vi erbjuder dessutom en begränsad garanti för alla våra produkter. Så här fungerar det:
  • Hur länge gäller den begränsade garantin?
    Robotar i serien Roomba, Scooba, Braava, Mirra and Looj har en 1-års begränsad garanti endast för reservdelar, inklusive batteriet. Clean Base extern dammbehållare har också en 1-års begränsad garanti. Alla Mirra-robotar har en 1-års begränsad garanti endast för reservdelar. Omarbetade robotar har en 90 dagars begränsad garanti endast för reservdelar, inklusive batteriet. Alla begränsade garantier startar på inköpsdatumet. Om du vill ha mer information om din begränsade garanti kan du klicka här.
  • Är den begränsade garantin beroende på var jag köpte min robot?
    Ja, den begränsade garantin gäller endast för produkter som köpts via auktoriserade återförsäljare och som används i Nordamerika. Om du köper via en obehörig återförsäljare eller använder en produkt utanför Nordamerika hävs automatiskt den 30-dagars långa, pengarna tillbaka- och begränsade garantin. Bevis på köp kommer att krävas innan du får en begränsad garantiservice.
  • Måste jag registrera min robot för att aktivera den begränsade garantin?
    Ja. Din robots serienummer måste vara registrerat för att du ska få en begränsad maskinvaruservice. Registrera roboten nu eller rings på 1 877 855 8593.
  • Kan den begränsade garantin överföras med ett inköpsbevis?
    Nej, den begränsade garantin för iRobot kan inte överföras. När du har registrerat din robot är du den enda som kan begära en begränsad garantiservice under den begränsade garantins längd.
  • Vad täcks av garantin?
    Den begränsade garantin för iRobot täcker tillverkningsfel i material och utförande som kan uppstå under normal användning av din robot. Konsumtionsdelar som borstar och filter är inte täckta. Fel som härrör från felaktigt underhåll, obehöriga reparationer eller underlåtenhet att följa bruksanvisningen är bara några av de saker som inte omfattas. Skada som orsakats av användning av tillbehör och delar, inklusive batterier, som inte tillverkades av iRobot, upphäver den begränsade garantin. Om du vill ha mer information om den begränsade garantin kan du klicka här.
  • Vad händer om jag flyttar utomlands? Är min begränsade garanti fortfarande giltig?
    Nej, både den 30-dagars garantin om att få pengarna tillbaka är ogiltig om produkten används utanför Nordamerika.
  • Så om något är fel som täcks av garantin, hur kan jag få det korrigerat?
    Kontakta oss för att se vad som är problemet och för att se nästa steg. Returauktorisering krävs. Ersättningsreservdelar och produkter övertar den återstående begränsade originalgarantin, eller sextio (60) dagar, vilket som än är längst. Alla utbytta delar och produkter blir iRobots Corporations egendom och måste returneras till iRobot. För att få garantiservice, support eller annan information, besök vår webbplats på e-posta oss eller ring 1 877 855.8593.
  • Hur kan jag kontakta iRobot för att få begränsad garantiservice?
    iRobot erbjuder fantastisk support för alla våra produkter. Vi vet hur vi kan hålla våra robotar glada (och hur man fixar dem när de inte är det.) Våra vänliga servicerepresentanter är alltid bara ett telefonsamtal eller klick bort.
    Ring avgiftsfritt: 1.877.855.8593
    Teknisk support och servicerepresentanter är tillgängliga måndag-fredag 09.00 − lördag och söndag 09.00 − 18.00.

Leveransmetoder och kostnader


Beroende på vilka produkt(er) du köper på iRobot.com och platsen till vilken produkterna kommer att levereras kommer olika leveransmetoder att finnas. Varje fraktmetod har sina egna begränsningar och avgifter som kommer att tillämpas på din beställning.


I kassan kommer du att uppmanas att välja en leveransmetod för din produkt eller dina produkter. Observera att vissa produkter kan bara ha ett leveransalternativ. Fraktkostnaderna är beroende av varorna i din beställning, destinationen för din beställning och leveransmetoden du väljer. Dina totala leveranskostnader beräknas automatiskt beräknas vid kassan innan din order slutförs


Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Dina totala leveranskostnader kommer att beräknas vid kassan innan din order slutförs.


Du kommer att ha alternativet att uppgradera din leveransmetod för en snabbare leverans (t.ex. nästa dag eller service under natten). Om du väljer att uppgradera leveransmetoden måste order på nästa arbetsdag vara mottagna sen klockan 13.00 och order på nästa arbetsdag måst tas emot 12.00. eller så kan inte dina beställningar hanteras förrän följande arbetsdag. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA.


Vi erbjuder följande praktiska leveransalternativ:


48 kontinentala stater, USA

  • Land, normalt 3-6 arbetsdagar

    De flesta artiklar kan levereras till 48 kontinentala stater i USA via markservice. Din order förväntas expedieras inom 3-6 arbetsdagar, efter administration och hantering under 1-2 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA.


    Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Dina totala leveranskostnader kommer att beräknas vid kassan innan din order slutförs.
  • Nästa dag, normalt 2-3 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till 48 kontinentala stater i USA via service nästa dag. För att din beställning ska behandlas för nästa dag-tjänsten måste du beställa före kl 12:00. Östlig standardtid (EST) Din order förväntas expedieras inom 2-3 arbetsdagar, efter administration och hantering av din beställning under 1-2 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA.

    Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Du kommer att få den totala fraktkostnaden för din beställning under utcheckningen. iRobot förbehåller sig rätten att välja fraktläge, mark eller luft som levererar dina varor till din destination vid eller före det att leveransen förväntades ske − 2-3 arbetsdagar.
  • Nästa dag, normalt 1-2 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till 48 kontinentala stater i USA nästa dag via markservice. För att din beställning ska behandlas för nästa dag-tjänsten måste du beställa före kl 13.00. Östlig standardtid (EST) Din order förväntas expedieras inom 1-2 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA.

    Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Dina totala leveranskostnader kommer att beräknas vid kassan innan din order slutförs.

Alaska eller Hawaii

  • Land, normalt 6-10 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till Alaska och Hawaii via markservice. Din order förväntas expedieras inom 6-10 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.

    Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Dina totala leveranskostnader kommer att beräknas vid kassan innan din order slutförs.
  • Nästa arbetsdag normalt 2-3 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till Alaska och Hawaii nästa dag. För att din beställning ska behandlas för nästa dag-tjänsten måste du beställa före kl 12:00. Östlig standardtid (EST) Din order förväntas expedieras inom 2-3 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.

    Fraktkostnader för beställningar på denna sida baseras på vikten av den totala ordern. En order som innehåller flera objekt mottar vanligen en volymrapporteringsrabatt och därför kan din totala fraktkostnad och fraktkostnad vara lägre än summan av individuella fraktkostnader som visas i din kundvagn. Dina totala leveranskostnader kommer att beräknas vid kassan innan din order slutförs.

Postlåda Postlådor

  • UPS (3-6 arbetsdagar)
    De flesta artiklar kan levereras via UPS, men begränsningar kan gälla. Din order förväntas expedieras inom 3-6 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.

    Följande kan levereras till postlådor: artiklar över 31 kg, endast frakt och brandfarliga föremål.

Postlåda Postlådor i Alaska eller Hawaii

  • USPS prioritet, normalt 3-8 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras via USPS prioritetstjänst, men begränsningar kan gälla. Din order förväntas expedieras inom 3-8 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.

    Följande kan levereras till postlådor: artiklar över 31 kg, endast frakt och brandfarliga föremål.

Militärpost APO/FPO-adresser

  • USPS-prioritet, normalt 3-8 arbetsdagar
  • Det kan ta upp till 30 dagar att leverera till APO/FPO-adresser.

    De flesta artiklar kan levereras via UPSP-prioritetstjänst, men begränsningar kan gälla. Din order förväntas expedieras inom 3-8 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.

    Följande artiklar kan inte levereras via US Postal Services för närvarande: artiklar över 31 kg, endast frakt och brandfarliga föremål.

Amerikanska territorier, inklusive U.S. Virgin Islands och Puerto Rico

  • USPS prioritet, normalt 3-8 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras via USPS prioritetstjänst, men begränsningar kan gälla. Din order förväntas expedieras inom 3-8 arbetsdagar. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning. 

    Följande artiklar kan inte levereras via US Postal Services för närvarande: artiklar över 31 kg, endast frakt och brandfarliga föremål.

Kanada

  • Land, normalt 2-6 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till Kanade via markservice. Din order förväntas expedieras inom 2-6 arbetsdagar så fort paketet har gått över gränsen. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA och Kanada. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.
  • DHL Express Air Service, normalt 1-2 arbetsdagar
    De flesta artiklar kan levereras till Kanade via DHL Express Air Service. Din order förväntas expedieras inom 1-2 arbetsdagar så fort paketet har gått över gränsen. Arbetsdagar är måndag till fredag, exklusive helgdagar i USA och Kanada. Räkna med 1-2 arbetsdagar för behandling av din beställning.